Translate

dilluns, 8 de gener de 2018

La setmana del sant tornem-hi

Un cop acabades les festes de NADAL, es deixen en enrere àpats més copiosos acompanyats postres dolcos i de vi o cava. El cos demana retornar a una alimentació que inclogui aigua, fruita, verdures, hortalisses, llegums, arròs i pasta i pa integrals, peix, carn magra, iogurts, llet, fruits secs, llavors, olives, alvocat i oli d'oliva. Per començar bé: 

1er pas) Fes una compra acord amb la dieta que vols portar. Evita tenir Aliments superfluos a casa (són els que no están a la lista enumerada al paràgraf anterior).

2n pas) Planifica un menú que serveixi per tota la família, les quantitats i proporcions del plat seran el que marcaran la diferència entre els membres de família.

3er pas) Tingues previst àpats intermitjos que eviten arribar amb massa gana als àpats principals. Només d'aquesta manera evitaràs improvitzar devant de la nevera, rebost o màquina expenedora.

4rt pas) Estigues actiu, sigui anant a peu, pujant escales, ballant, anant al gimnàs, fent feines de casa, sortint a caminar, etc

5è pas) Pregunta't per quin motiu et vols cuidar. Aquest motiu personal et mantindrà motivat i amb voluntat de prendre les decisions adequades que et condueixin al teu objectiu.
*traducció de la foto: No és tant el pes que es perd, sinò la vida que es guanya

Si vols que un Dietista Nutricionista et personalitzi la dieta contacta amb mi al telèfon 610455958 o bé al email  versiosana@gmail.com

Et puc atendre online o la consulta de Tàrrega, Mollerussa, Cervera, Lleida i Balaguer.

NOVETAT 2018: Dietista Nutricionista amb Postgrau en Nutrició Esportiva